Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hírdetés

A pizzafutár

2012.03.04. 15:49 :: szexstory

 

Esős és hideg őszi éjszaka volt, egy szép váltása egy hosszú forró nyárnak. Eléggé elfoglalt napom volt, így felhívtam egy pizzafutárt, hogy valami meleg ételhez jussak. Eközben vettem egy meleg hosszú fürdőt pihenésképpen.

A férjem ma nagyon sokáig dolgozik. Az egyik gyermekünk alszik, a másik pedig egy barátunknál van éjszakára. Jó erősen dörzsöltem testemet a fürdőszivaccsal, hogy felpezsdüljön a vérkeringésem.

Megszólalt a csengő, de nem tudtam, ki lehet az. Hirtelen eszembe jutott, hogy pizzát rendeltem. Tudtam, hogy a pizzafutár kint áll az esőben, így gyorsan magamra kaptam egy rövid piros kis köntöst. Kissé fáztam, mivel nem egészen takarta testemet.

Odarohantam az ajtóhoz, és kinyitottam, a lassan teljesen elázó pizzás fiúnak. Behívtam, hogy ne ázzon kint az esőben. Mikor belépett a megvilágított hallba, és megláttam nagyon megörültem neki. Úgy 180 cm magas lehetett, fekete hajjal, barna szemek, szimpatikus vonzó kinézet, hozzám fiatal, de nekem megfelelt. Azonnal hozzá léptem. A bimbóim hirtelen megkeményedtek a lágy köntös alatt, látszott rajta, hogy azonnal észre vette. A köntös kissé szétnyílt amint hozzáléptem, hogy átvegyem tőle a pizzát. Amikor elmentem a pénzért, valószínűleg többet is látott a testemből, mivel a köntös hátul kevesebbet takart. Kicsit ringattam a testem amikor visszatértem a konyhába a pénzzel. Elkövettem azt a trükköt, hogy egy kevés pénzt leejtettem.

Segitett nekem felvenni, nem álltam meg, hogy meg ne kérdezzem, hogy miért veszi ilyen szaporán a levegöt.

Mikor felálltunk, megjegyeztem hogy milyen keményen áll. Erre ö gyorsan lepillantott, a nadrágjára, ekkor már tudtam, hogy nem fog ellenállni a próbálkozásomnak. Most már csak néhány apró kedves mondatot kellett mondanom, hogy itt tartsam magamnál. Rám nézett, pillantásából mindketten tudtuk, hogy nincs szükség magyarázkodásra. Közelebb lépetem hozzá, olyan közel, hogy a testétől a kezem csak egy mozdulatra volt. Megérintettem, mindkettőnket egy jóleső bizsergés járt át. Kezemmel addig nyújtózkodtam amíg el nem értem a farkát. Nadrágon keresztül a kezemmel dörzsöltem. Mielőtt meg tudott volna szólalni, megcsókoltam az ajkait. Beszívtam ajkait, hevesen és mélyebben amíg a szája nyitva volt a csodálkozástól.

Éreztem szép formás és kemény fenekét és már meredezö farkát a nadrágon keresztül.

AKARTAM ŐT!!!!!!

Gyorsan kutattam a nadrág cippzárja után, hogy minél elöbb megkaparinthassam azt ami ugy felcsigázott. Ő végig a kezében

tartott. Egyre gyorsabban lélegeztem, már vágytam rá. Levette rólam a köntöst, amitöl szabadabbnak éreztem magam.

Megkérdeztem hogy most van-e elöször növel. Csak annyit mondott szerényen, hogy "IGEN". Meglepödtem, de gyengéden

közöltem vele: "Bizz bennem nagyon jó lesz neked!!" Mikor levettem a nadrágját, megpillantottam hatamas és gyönyörü farkát.

Tudtam, hogy azonnal elélveznék ahogy belém csúszna. A puncim nedves és csúszós volt és csak azt várta hogy kitöltse ez a hatalmas fasz. De sajnos punimnak még erre várnia kellett.

Meztelenül még jobban látszott igen vonzó és kidolgozott teste, nagyon jó érzés volt megérinteni. Megkértem, hogy üljön le a lépcsőre, LE AKARTAM SZOPNI! Leültem a padlóra vele szemben a lábai között. Egy tökéletes pozícióba kerültem ahhoz

hogy jól leszopjam ot. Elkezdtem a nyelvemmel nyalogatni a farka hegyét, föleg a makkja izgatott, belenyaltam a hegyébe ugy

hogy a nyelvem hegyét kissé belemélyesztem oda ahol pisil, majd a kalap alá is benyaltam. Ezt sokáig élvezettel csináltam neki.

Ezt a rész szeretem a legjobban (jól rátapadni csak a farka fejére és gyengéden nyalogatni, szivogatni) mert ez hatalmas

élvezetet ad nekem és partneremnek.

Azt akartam hogy megeröszakoljon!!!

Megint belenyaltam a makkjának a hegyébe egyenesen a hugynyilásba. Aztán keményen és mélyen a számba nyomta a farkát.

Nagyon élvezte amit velem tehetett és annyira beindult, hogy baszni kezdte a számat. Imádtam.

Helyet cseréltünk a lépcsőn, én feljebb ültem és közelebb természetesen. Szétnyitottam a lábaimat neki, így izgatva öt. A csíklom nagy és kemény volt, úgy gondolom, hogy nagyon tetszett neki. Az izgalomtól teljesen nedves volt a puncim, már nagyon vártam, hogy ö is kielégítsen engem. A farka újra felém meredezett, láttam rajta, hogy mennyire megbaszná a pinámat.

Megkértem hogy nyalogassa a nyuszikámat, nem túl gyorsan és hogy szívja mélyen és ritmikusan addig amíg én élvezek és élvezek.

Bármilyen jól esett, mégsem élveztük egymás testét igazán, ezért most ö ült a lépcsőre hátradőlt, én pedig a meredező farkába ültem. Könnyedén és lassan. Az érzés olyan hihetetlen volt úgy éreztem menten szét repedek. Idővel minden pózban kipróbáltuk egymást és sorra éltük át az orgazmusokat. Gyorsan éltem át egyszerre többet is. Fantasztikusan érezem magam

hogy farka teljesen felért a méhemig, és teljesen kitöltötte a pinámat. Nemsokára ujra megkeményedett és ujra nekiláttunk egy

hoszabb szeretkezésnek. Ugy ézertem, hogy most a farka mégnagyobb és mégmélyebbere hatol belém mint azelött.

Hihetetlenül fantasztikus volt. Megfordult és most o volt felul és ugy baszott. Ugy éreztem, hogy nem sokára ö is beteljesül,

ezért hátranyultam, és kissé izgattam a csiklómat ugy hogy közben néha a belölem kijövö farkák kezembe vettem.

Végül belém lövellte magját.

Segítettem neki felöltözni, mikor megcsókoltam Ö szintén visszacsokolt. Csodálkoztam, hogy mennyi pizzát kell még

az éjszaka kiszállitani.

Talán a megkéne próbálkoznom nálam idösebbekkel is.

 

Kedves barátom!

Ha szeretnéd magad kipróbálni íróként vagy ha már volt is némi szárnypróbálgatásod, akkor gyere, mutasd meg a nagyközönségnek, hogy mit tudsz! Csatlakozz egy remek csapathoz! Jelentkezz hozzánk szerkesztőnek a hunmarketingfb@gmail.com e-mail címen!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexstory.blog.hu/api/trackback/id/tr64368057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása