Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hírdetés

A meglepetés

2012.03.06. 15:37 :: szexstory

Ez a történet nemrég esett meg velem, egy hideg téli estén, az akkori barátommal.
Ritkán volt az, amikor mi találkozni tudtunk, s ennek sajnos több, egymástól független oka volt. De ha sikerült, akkor orbitálisakat szeretkeztünk.

Egyik ilyen alkalommal, mikor felértünk hozzánk, Ő furcsán kezdett viselkedni. Nem tudtam, mi történhetett, izgatott volt a hangja, és éreztem, hogy valamit titkol. Gyanakodni kezdtem, vajon mit akarhat, de később minden kiderült, és a meglepetés korántsem volt kellemetlen :-) Kora délután szólt, hogy éhes. Kimentem neki kaját készíteni, ami sajnos leégett. De nem szaladok ennyire előre.

Szóval feltettem neki a kajáját, amikor kijött hozzám a konyhába, és a hűtő fölötti kosárból kivett egy banánt, majd kiment a konyhából, vissza a szobámba. Bementem utána megnézni, mit is csinál, az ágyon ült, és a kezében tartotta a banánt, melegítette. Odamentem hozzá, és egy forrón, szenvedélyesen megcsókolt. Keze felfedezőútra indult a testemen (a banán lekerült az ágy mellé, a földre). Közben a fülembe súgta, hogy ma csak én kényeztetlek. Ma nem nyúlhatsz hozzám. Benyúlt a pólóm alá, és ujjaival a bimbóimat kezdte el dörzsölgetni. Földöntúli érzés volt, s amikor kezét nyelve hegye váltotta fel, elélveztem.

Ekkor a ruha még mindkettőnkön rajtunk volt, csak ezek után kezdtük el egymást vetkőztetni. Először az én pólóm került le, aztán az ő inge, majd sorra következett a nadrág, a bugyi és bokszer, a melltartóm. Meztelenek voltunk már, amikor egymás mellé feküdtünk, és ismét csókolóztunk. Csókjai és nyelve rajtam egyre lejjebb haladtak, először a nyakamat borította be ajkának íve, majd a melleimet, hasamat, majd. Hirtelen megállt. Derekam alá nyúlt, és így megemelve arca elé tartotta a lábam közét. Finom puszikat nyomott a csiklómra, majd határozott nyelvcsapásokkal a barlang bejáratát ostromolta. Az hamar megnyílt neki; ujjaival be is nyúlt a forró nyílásba. Azt hiszem elég hangos lehettem, mivel a másik kezének ujjait a számba gyömöszölte.

Következő percben már újra az ágyon voltam teljesen (eddig a vállán voltak a combjaim), és Ő eltávolodott tőlem. Láttam, lenyúl valamiért, a banánért, amit a konyhából szerzett, amit a kezében melegített. Felvette a földről, majd egy óvszert húzott rá. Ekkor tudtam, mi volt az a kaján mosoly az arcán érkezésekor: ezt találta ki aznapra nekem. Óvatosan nyomta be nekem, és isteni érzés volt, ahogy egyszerre hideg és meleg, lágy és kemény volt. Ő befeküdt a lábaim közé, és úgy mozgatta bennem a banánt, mintha egész életében ezt tette volna. Eszeveszetten ziháltam, nyögtem, sóhajtoztam, nem tudtam már ennyi jót egyszerre felfogni. Egyszer gyorsan mozgatta bennem, szinte megbaszott vele, és a méhszájamig feldugta, máskor pedig csak éppen, hogy éreztem, hogy mozog.

Hosszú percekig csinálta, de én fülébe lihegve kértem, hogy a húsos farkát is dugja belém, mire felállt, fölém hajolt, a két kezén támaszkodott, és belém rakta húsos dorongját. Annyira élveztem, hogy már ordítottam, és közben dőlt belőlem a gyönyörnedv. Kértem, hogy hátulról is basszon meg, mire derekamnál fogva átfordított, és hátulról nyomta be a már lüktető lukamba a kőkemény faszát. Miközben keményen baszott, húzta a hajamat is, amit én imádok.

Ütemesen mozogtunk, amikor éreztem, hogy teste megfeszül, és farka lüktet bennem. Kihúzta, feltérdeltetett, és hatalmasat élvezett az arcomra, majd a forró spermát szétkente. Csöpögős szerszámát végül a számba adta, és én lenyalogattam róla az utolsó csepp gecit is. Azóta is hiányzik ez az érzés...

Kedves barátom!

Ha szeretnéd magad kipróbálni íróként vagy ha már volt is némi szárnypróbálgatásod, akkor gyere, mutasd meg a nagyközönségnek, hogy mit tudsz! Csatlakozz egy remek csapathoz! Jelentkezz hozzánk szerkesztőnek a hunmarketingfb@gmail.com e-mail címen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexstory.blog.hu/api/trackback/id/tr34368041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása